...

Ниска или неравномерна компресия в цилиндрите

Ето възможните признаци на намаляване на компресията:

  1. Проблемен двигател на автомобила
  2. Нестабилна работа във всички режими
  3. Неизправност на един или няколко цилиндъра
  4. Пукащи звуци във входящия и изходящия колектор
  5. Повишен разход на гориво
  6. Повишено налягане във връзката на охладителната система

Ето възможните причини за ниска или неравномерна компресия:

  1. Заседнали бутални пръстени, въглеродни утайки по стените на горивната камера и по буталната група
  2. Износена или повредена работна повърхност на цилиндрите, леко износване на компресионни бутални пръстени
  3. Износени или повредени хидравлични повдигачи, неправилно регулиране на клапаните
  4. Износени направляващи четки, деформация на стеблото на клапана
  5. Повреда на клапана на уплътнението на цилиндъра или главата поради пукнатина в главата на цилиндъра, деформация на главата на цилиндъра, повреда или частично разрушаване на буталото, разрушаване на бутални пръстени.

Предложения

  1. Ако има заседнали бутални пръстени и силни въглеродни утайки по стените на горивната камера и по горната част на буталото, се препоръчва да се декарбонизират цилиндрите на всеки етап на работа, като се добави Verylube Anticarbon в цилиндрите през отворите на свещите (за бензинови двигатели) или през отвори за дюзи или подгревни свещи (за дизелови двигатели) без смяна на моторното масло. За да се предотврати залепването на буталните пръстени и за ефективно отстраняване на въглеродните утайки по вътрешните повърхности на цилиндрите и клапаните, се препоръчва почистване на маслената система на всеки двигател преди всяка смяна на маслото чрез добавяне на XADO VitaFlush . Продуктът е интензивен почистващ препарат на маслената система, която се добавя към старото масло.
  2. При износване или повреда на работната повърхност на цилиндрите, както и леко износване на компресионни бутални пръстени, цилиндрите трябва да се третират с ХАДО Ревитализант® за цилиндри чрез добавяне на продукта през отвори за тапи (бензинови двигатели) или през отвори за дюзи или подгревни свещи (дизелови двигатели). При силно износване на цилиндрите се препоръчва да се третира цялата маслена система с XADO Revitalizant (за бензинови или дизелови двигатели), XADO Revitalizant EX120, XADO 1 Stage Revitalizant® или XADO AMC Maximum след използване на XADO Revitalizant за цилиндри и планирана смяна на двигателно масло.
  3. Ако има ниска или неравномерна компресия поради неправилно регулиране на клапаните, износени или повредени хидравлични повдигачи, клапаните трябва да се регулират и повредените или износени хидравлични повдигачи трябва да се сменят.
  4. Ако водещите четки са износени или стеблото на клапана е деформирано, се препоръчва да се ремонтира главата на цилиндъра, водачите на клапаните с отвор и да се сменят повредените клапани.
  5. В случай на повреда на уплътнението на клапана или главата на цилиндъра поради пукнатина в главата на цилиндъра, деформация на главата на цилиндъра, пълна повреда или частично разрушаване на буталото, се препоръчва да се извърши пълна подмяна на разрушените или деформирани части.
Call Now Button Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.