Повишена консумация на масло, пушек (син дим от изпускателната тръба)

Повишен разход на масло може да възникне в няколко случая като залепване на бутални пръстени, износване на групата цилиндър-бутала или замърсяване на вентилационната система на картера.

Възможни причини / Предложения

  1. Обикновено заседналите пръстени (коксово масло в каналите на буталните пръстени) могат да възникнат поради прегряване на двигателя. Но също така може да се появи залепване по време на редовна работа, ако двигателят е работил с нискокачествено гориво или масло за дълъг период от време. Поради натрупването на въглеродни утайки в каналите се появява намаляване на подвижността на буталните пръстени, което причинява повреда на уплътнението в групата цилиндър-бутала, като по този начин изпуска маслото. Пръстените трябва да бъдат декарбонизирани. Специалните продукти, декарбонизатори, съдържат вещества, разтварящи и омекотяващи високотемпературните лакови утайки, които след това се отстраняват от групата цилиндър-бутала.Ето продуктите на XADO, които ще помогнат за декарбонизиране и възстановяване на машини:

Verylube Anticarbon Добавка VERYLUBE Anticarbon 10ml

      • Повишеният разход на масло може да се обясни и с износването на фрикционната двойка „стена на цилиндъра към буталния пръстен“, което води до неизправност на уплътнението на групата цилиндър-бутало. Износването може да бъде елиминирано с помощта на продукт Revitalizant, който възстановява износването в групата цилиндър-бутала, оптимизира хлабините и като резултат нормализира разхода на масло.Ето продуктите на XADO, които ще помогнат за справяне с проблема:

XADO Revitalizant® за Горивна система

  1. Друга причина за повишен разход на масло е замърсената система за вентилация на картера. Ако системата за вентилация на картера не функционира правилно, налягането в картера се увеличава, което води до повишен разход на масло. В този случай системата трябва да бъде почистена механично чрез разглобяване на двигателя или чрез нанасяне на продукти за грижа за автомобила, които ще подобрят измивните свойства на двигателното масло. .

Anticarbon engine cleaner е бързодействащ продукт, предназначен за премахване на въглеродни замърсявания и възстановяване на заседнали бутални пръстени на бензинови и дизелови двигатели. Отстранява всички замърсявания от котлен камък и катран от повърхностите на частите от групата цилиндър-бутала. Не изисква смяна на маслото след нанасяне.

Ползи

  1. Възстановява подвижността на заседналите бутални пръстени
  2. Намалява разхода на масло
  3. Почиства цилиндри и бутала, горивни камери и клапани от всякакъв вид замърсяване (накип, въглерод, лак, катран
  4. Еквалайзери за компресия в цилиндрите
  5. Намалява шума при работа на двигателя
  6. Премахва отлагания от запалителните свещи
  7. Намалява нивото на отработените газове в атмосферата

Приложение

  1. Загрейте двигателя. Трябва да се затопли, но не и горещо
  2. Развийте свещите. Изключете сензора за момент на запалване, устройството на Хол и комутатора
  3. Напръскайте съдържанието (за 5 секунди) във всеки цилиндър последователно през маркуч на дюзата. Завийте щепселите обратно. Изчакайте 10-20 минути. Развийте щепселите. Покрийте отворите на тапата с абсорбираща тъкан, за да избегнете излитане на мръсотия и попадане върху боята. Завъртете двигателя със стартера за няколко секунди
  4. Поставете свещите на мястото им
  5. Стартирайте двигателя и го пуснете на умерени обороти до 15 минути. През този период омекотените остатъци от въглерод ще бъдат отстранени през изпускателната система.

Забележка

  1. Избягвайте попадането на веществото върху лаковите покрития!
  2. Безопасен за катализаторни преобразуватели, кислородни сензори, механични гумени части и уплътнения.

Вижте нашите актуални предложения за добавки за Изпускателна система

Добавки за маслена система

Call Now Button