Ниско налягане на маслото в двигателя

Ниското налягане в двигателя може да се покаже чрез мигаща или постоянно включена предупредителна лампа за налягане на маслото в двигателя. Това може да се наблюдава особено след като двигателят е напълно загрял.

Възможни причини/предложения

  1. Увеличени хлабини между шийките на пръта и накладките. Поради утайки по вътрешните части на помпата, износване на частите на помпата и запушване на екрана на смукателния колектор на маслената помпа, маслената помпа не произвежда достатъчно налягане. В случай на некритично увеличаване на хлабините между шийките на коляновия вал, накладките и частите на маслената помпа, се препоръчва добавянето на  Atomex Complex Oil Treatment , добавка против дим с Revitalizant®. Също така е препоръчително да използвате препарата за почистване на маслената система на двигателя XADO VitaFlush като го добавите в системата за смазване в размер на 100 ml към 1 L моторно масло и карайте 435 – 620 мили. След това сменете маслото и масления филтър и при необходимост добавете един от посочените продукти за временно повишаване на налягането на маслото до завършване на възстановяването на частите с XADO Revitalizant®. След това извършете пълната обработка на двигателя, напълнен с ново масло, за обновяване на износените накладки и шийки на коляновия вал и нормализиране на налягането на маслото. Продуктите за провеждане на пълно лечение включват:
  2. След пълното третиране и пробег от 2500 – 3100 мили лекото износване на накладките, шийките на коляновия вал и частите на маслената помпа се възстановяват напълно и налягането на маслото се нормализира.
  3. Маслото се разрежда от горивото или охлаждащия агент. Разреждането на моторното масло може да бъде причинено от горивото в случай на неизправност на инжекционната дюза, което ще бъде посочено от предупредителната лампа, която мига на празен ход. Препоръчва се добавянето на Atomex Complex Oil Treatment , добавка против дим с Revitalizant®. В същото време добавете към резервоара за гориво Verylube Complex почистващ препарат за горивна система за горивни системи според типа на двигателя, независимо дали е дизелов или бензинов . Накрая, след използването на предишните продукти, се препоръчва въвеждането на:   Revitalizant® EX120 за горивна система , Revitalizant® EX120 за дизелов двигател . Почистването и обработката на горивото с XADO Revitalizant® спомагат за обновяване на инжектори или инжекционни дюзи и предотвратяват проникването на гориво в моторното масло. В случай на разреждане на горивото с охлаждащия агент е необходим ремонт на двигателя.
  4. Ниско ниво на маслото в системата за смазване на двигателя. В този случай просто допълнете маслото до целта.
  5. Висока устойчивост на масления филтър. Ако има намалено налягане поради високо съпротивление на масления филтър, монтирайте маслен филтър от препоръчания тип.
  6. Повреда на сензора за налягане на маслото. В този случай сензорът трябва да се смени.
  7. Залепване на редуктора за налягане на маслото в системата за смазване на двигателя в отворено положение. Заседнал редуктор за налягане на маслото трябва да се смени. Забележка В случай на силно замърсяване на инжекторите на бензиновите двигатели се препоръчва XADO MaxiFlush. Продуктът е почистващ препарат за промиване на стенд или като добавка за почистване на горивни инжектори по време на работа. Atomex Complex Oil Treatment е напълно синтетичен продукт, който се представлява от полимерен сгъстител, който повишава вискозитета на маслото, като по този начин възстановява налягането на маслото. Продуктът е съвместим с всички видове моторни масла и е безопасен за турбокомпресори. Може да се прилага както в бензинови, така и в дизелови двигатели.

Забележка

При силно замърсяване на инжекторите на дизелови или бензинови (бензинови) двигатели се препоръчват XADO AtomEX Multi Cleaners  . Продуктът е почистващ препарат за промиване на стенд или като добавка за почистване на горивни инжектори по време на работа.

Atomex Complex Oil Treatment е напълно синтетичен продукт, който се представлява от полимерен сгъстител, който повишава вискозитета на маслото, като по този начин възстановява налягането на маслото. Продуктът е съвместим с всички видове моторни масла и е безопасен за турбокомпресори. Може да се прилага както в бензинови, така и в дизелови двигатели.

Ползи

  1. Повишава налягането в маслената система
  2. Намалява консумацията на масло чрез изгаряне и дим на двигателя
  3. Увеличава вискозитета на маслото
  4. Предотвратява износването на двигателя в бъдеще
  5. Ефективно за двигатели с вътрешно горене с висока степен на износване

Приложение

Въведете продукта, загрят до температура от +25…30 °C, в гърловината за пълнене на масло на двигателя, загрят до работна температура. Осигурете работа на празен ход на двигателя за 2-3 минути. Карайте автомобила както обикновено. Препоръчва се еднократно нанасяне за целия експлоатационен живот на маслото.

Call Now Button