Ниското налягане в двигателя може да се покаже чрез мигаща или постоянно включена предупредителна лампа за налягане на маслото в двигателя. Това може да се наблюдава особено след като двигателят е напълно загрял.
Възможни причини/предложения
- Увеличени хлабини между шийките на пръта и накладките. Поради утайки по вътрешните части на помпата, износване на частите на помпата и запушване на екрана на смукателния колектор на маслената помпа, маслената помпа не произвежда достатъчно налягане. В случай на некритично увеличаване на хлабините между шийките на коляновия вал, накладките и частите на маслената помпа, се препоръчва добавянето на Atomex Complex Oil Treatment , добавка против дим с Revitalizant®. Също така е препоръчително да използвате препарата за почистване на маслената система на двигателя XADO VitaFlush като го добавите в системата за смазване в размер на 100 ml към 1 L моторно масло и карайте 435 – 620 мили. След това сменете маслото и масления филтър и при необходимост добавете един от посочените продукти за временно повишаване на налягането на маслото до завършване на възстановяването на частите с XADO Revitalizant®. След това извършете пълната обработка на двигателя, напълнен с ново масло, за обновяване на износените накладки и шийки на коляновия вал и нормализиране на налягането на маслото. Продуктите за провеждане на пълно лечение включват:
- След пълното третиране и пробег от 2500 – 3100 мили лекото износване на накладките, шийките на коляновия вал и частите на маслената помпа се възстановяват напълно и налягането на маслото се нормализира.
- Маслото се разрежда от горивото или охлаждащия агент. Разреждането на моторното масло може да бъде причинено от горивото в случай на неизправност на инжекционната дюза, което ще бъде посочено от предупредителната лампа, която мига на празен ход. Препоръчва се добавянето на Atomex Complex Oil Treatment , добавка против дим с Revitalizant®. В същото време добавете към резервоара за гориво Verylube Complex почистващ препарат за горивна система за горивни системи според типа на двигателя, независимо дали е дизелов или бензинов . Накрая, след използването на предишните продукти, се препоръчва въвеждането на: Revitalizant® EX120 за горивна система , Revitalizant® EX120 за дизелов двигател . Почистването и обработката на горивото с XADO Revitalizant® спомагат за обновяване на инжектори или инжекционни дюзи и предотвратяват проникването на гориво в моторното масло. В случай на разреждане на горивото с охлаждащия агент е необходим ремонт на двигателя.
- Ниско ниво на маслото в системата за смазване на двигателя. В този случай просто допълнете маслото до целта.
- Висока устойчивост на масления филтър. Ако има намалено налягане поради високо съпротивление на масления филтър, монтирайте маслен филтър от препоръчания тип.
- Повреда на сензора за налягане на маслото. В този случай сензорът трябва да се смени.
- Залепване на редуктора за налягане на маслото в системата за смазване на двигателя в отворено положение. Заседнал редуктор за налягане на маслото трябва да се смени. Забележка В случай на силно замърсяване на инжекторите на бензиновите двигатели се препоръчва XADO MaxiFlush. Продуктът е почистващ препарат за промиване на стенд или като добавка за почистване на горивни инжектори по време на работа. Atomex Complex Oil Treatment е напълно синтетичен продукт, който се представлява от полимерен сгъстител, който повишава вискозитета на маслото, като по този начин възстановява налягането на маслото. Продуктът е съвместим с всички видове моторни масла и е безопасен за турбокомпресори. Може да се прилага както в бензинови, така и в дизелови двигатели.
Забележка
При силно замърсяване на инжекторите на дизелови или бензинови (бензинови) двигатели се препоръчват XADO AtomEX Multi Cleaners . Продуктът е почистващ препарат за промиване на стенд или като добавка за почистване на горивни инжектори по време на работа.
Atomex Complex Oil Treatment е напълно синтетичен продукт, който се представлява от полимерен сгъстител, който повишава вискозитета на маслото, като по този начин възстановява налягането на маслото. Продуктът е съвместим с всички видове моторни масла и е безопасен за турбокомпресори. Може да се прилага както в бензинови, така и в дизелови двигатели.
Ползи
- Повишава налягането в маслената система
- Намалява консумацията на масло чрез изгаряне и дим на двигателя
- Увеличава вискозитета на маслото
- Предотвратява износването на двигателя в бъдеще
- Ефективно за двигатели с вътрешно горене с висока степен на износване
Приложение
Въведете продукта, загрят до температура от +25…30 °C, в гърловината за пълнене на масло на двигателя, загрят до работна температура. Осигурете работа на празен ход на двигателя за 2-3 минути. Карайте автомобила както обикновено. Препоръчва се еднократно нанасяне за целия експлоатационен живот на маслото.