Повишен разход на масло може да възникне в няколко случая като залепване на бутални пръстени, износване на групата цилиндър-бутала или замърсяване на вентилационната система на картера.
Възможни причини / Предложения
- Обикновено заседналите пръстени (коксово масло в каналите на буталните пръстени) могат да възникнат поради прегряване на двигателя. Но също така може да се появи залепване по време на редовна работа, ако двигателят е работил с нискокачествено гориво или масло за дълъг период от време. Поради натрупването на въглеродни утайки в каналите се появява намаляване на подвижността на буталните пръстени, което причинява повреда на уплътнението в групата цилиндър-бутала, като по този начин изпуска маслото. Пръстените трябва да бъдат декарбонизирани. Специалните продукти, декарбонизатори, съдържат вещества, разтварящи и омекотяващи високотемпературните лакови утайки, които след това се отстраняват от групата цилиндър-бутала.Ето продуктите на XADO, които ще помогнат за декарбонизиране и възстановяване на машини:
-
-
- Повишеният разход на масло може да се обясни и с износването на фрикционната двойка „стена на цилиндъра към буталния пръстен“, което води до неизправност на уплътнението на групата цилиндър-бутало. Износването може да бъде елиминирано с помощта на продукт Revitalizant, който възстановява износването в групата цилиндър-бутала, оптимизира хлабините и като резултат нормализира разхода на масло.Ето продуктите на XADO, които ще помогнат за справяне с проблема:
-
XADO Revitalizant® за Горивна система
- Друга причина за повишен разход на масло е замърсената система за вентилация на картера. Ако системата за вентилация на картера не функционира правилно, налягането в картера се увеличава, което води до повишен разход на масло. В този случай системата трябва да бъде почистена механично чрез разглобяване на двигателя или чрез нанасяне на продукти за грижа за автомобила, които ще подобрят измивните свойства на двигателното масло. .
Anticarbon engine cleaner е бързодействащ продукт, предназначен за премахване на въглеродни замърсявания и възстановяване на заседнали бутални пръстени на бензинови и дизелови двигатели. Отстранява всички замърсявания от котлен камък и катран от повърхностите на частите от групата цилиндър-бутала. Не изисква смяна на маслото след нанасяне.
Ползи
- Възстановява подвижността на заседналите бутални пръстени
- Намалява разхода на масло
- Почиства цилиндри и бутала, горивни камери и клапани от всякакъв вид замърсяване (накип, въглерод, лак, катран
- Еквалайзери за компресия в цилиндрите
- Намалява шума при работа на двигателя
- Премахва отлагания от запалителните свещи
- Намалява нивото на отработените газове в атмосферата
Приложение
- Загрейте двигателя. Трябва да се затопли, но не и горещо
- Развийте свещите. Изключете сензора за момент на запалване, устройството на Хол и комутатора
- Напръскайте съдържанието (за 5 секунди) във всеки цилиндър последователно през маркуч на дюзата. Завийте щепселите обратно. Изчакайте 10-20 минути. Развийте щепселите. Покрийте отворите на тапата с абсорбираща тъкан, за да избегнете излитане на мръсотия и попадане върху боята. Завъртете двигателя със стартера за няколко секунди
- Поставете свещите на мястото им
- Стартирайте двигателя и го пуснете на умерени обороти до 15 минути. През този период омекотените остатъци от въглерод ще бъдат отстранени през изпускателната система.
Забележка
- Избягвайте попадането на веществото върху лаковите покрития!
- Безопасен за катализаторни преобразуватели, кислородни сензори, механични гумени части и уплътнения.
Вижте нашите актуални предложения за добавки за Изпускателна система